Dangerous woman

avril 30, 2017

J'ai toujours aimé prendre Inori en photo, déjà parce que ses couleurs/tons de custo sont mes favoris mais aussi parce qu'elle dégage cette aura de femme fatale juste délicieux. Ce nouveau faciès remplit encore plus cette partie du job : son regard est juste dingue et nous transperce de sa dureté.
     Voici donc 3 photos à travers lesquelles je me suis amusée à jouer avec la lumière du matin (un peu comme la séance Shadows & Lights). En espérant que vous les appréciez autant que moi !

I always loved taking Inori in pictures, first of all because her "colors" and shades are my favorites of all time, but also because she releases a delicious "femme fatale" aura. Her new face and her strong eye make-up totally highlights this idea.
     Here are 3 photos where I played with morning's lights (king of like in the session Shadows & Lights). Hope you'll like them !

[Fullcusto by/par Ginko & Matsuo]




You Might Also Like

4 commentaires

  1. Oh oh j'adore ce jeu de regard et ces cadrages ♥ Je t'avoue ne pas pouvoir me décider sur celle que je préfère entre la première et la deuxième *.* ♥

    RépondreSupprimer
  2. These photos are incredible! The colors of her skin, hair, and faceup compliment each other so perfectly. I especially like how her eyes reflect the light! So beautiful!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you so much Simone ♥ ! It's the best part with Inori : everything in her makes it sooo easy to take in pictures, I love it ~

      Supprimer

Popular Posts

Instagram

Flickr Images

Subscribe